Εμπορική φωτογράφιση

Όταν προσπαθείτε να προωθήσετε ένα προϊόν, ένα από τα πρώτα πράγματα που σκέφτεστε συνήθως είναι η εικόνα του, σωστά; Και είναι απολύτως λογικό. Προκειμένου να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας αποτελεσματικά, λοιπόν, είναι σημαντικό να αξιοποιήσετε την εμπορική φωτογράφιση. Μαζί θα δούμε τι ακριβώς είναι αυτό το είδος φωτογραφίας, αλλά και γιατί θα σας φανεί εξαιρετικά χρήσιμο.

Αρχικά, είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι τα social media επιδρούν στον τρόπο με τον οποίο ο κόσμος αντιμετωπίζει το περιεχόμενο που συναντά στο διαδίκτυο. Και φαίνεται πως σε ό,τι αφορά το engagement του κοινού, οι φωτογραφίες μαζί με το video παίρνουν τα πρωτεία. Πράγματι μια επαγγελματική φωτογραφία μπορεί να παρουσιάσει με συνολικό τρόπο όλα τα στοιχεία που καθιστούν ένα προϊόν ελκυστικό, αλλά και με τρόπο που θα τραβήξει την προσοχή των καταναλωτών.

Ας δούμε, όμως, μερικά παραπάνω πράγματα σχετικά με την εμπορική φωτογράφιση.

Τι είναι η εμπορική φωτογράφιση

Ένας ευρύς ορισμός για την εμπορική φωτογράφιση είναι ότι πρόκειται για εικόνες που επικεντρώνονται σε ένα συγκεκριμένο προϊόν ή μια υπηρεσία. Στόχος είναι να συμβάλουν στην πώληση αυτού του προϊόντος ή της υπηρεσίας. Η εμπορική φωτογράφιση περιλαμβάνει πολλά στοιχεία, αλλά και πολλά υποείδη φωτογραφιών που υπάγονται σε αυτήν. Μπορεί να είναι προϊοντική φωτογραφία (κυριολεκτικά η φωτογράφιση ενός προϊόντος), φωτογράφιση μόδας, ακόμη και φωτογράφιση καταστήματος κ.ά. Αυτό το είδος φωτογραφίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για δημιουργία περιεχομένου σε φυλλάδια, σε διαδικτυακές διαφημίσεις, στα social media, τις ιστοσελίδες της επιχείρησης, ή και αλλού.

Συνεπώς, οποιοδήποτε και αν είναι το είδος της επιχείρησής σας, είτε θέλετε να προωθήσετε συγκεκριμένα προϊόντα είτε μια άυλη υπηρεσία, ή ακόμη και την ίδια την επιχείρησή σας, το μόνο σίγουρο είναι πως θα χρειαστείτε φωτογραφίες. Εμείς καλύπτουμε τις ανάγκες για εμπορική φωτογράφιση και γνωρίζουμε πώς ακριβώς πρέπει να παρουσιάσουμε τα προϊόντα σας, ώστε να αποκτήσει το κοινό, μέσα από κάθε φωτογραφία, μια ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με το brand σας, αλλά και την αισθητική που θέλετε να περάσετε.

Παρακάτω αναφέρουμε μερικούς λόγους που είναι σημαντικό να σκεφτείτε την επαγγελματική εμπορική φωτογράφιση ως μέσο για να διαφημίσετε τα προϊόντα σας.

Γιατί χρειάζεστε την εμπορική φωτογραφία

Χρειάζεστε την εμπορική φωτογράφιση για τους εξής λόγους.

  1. Προβάδισμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό

Το αν μια καμπάνια marketing θα είναι επιτυχημένη ή αν θα αποτύχει μπορεί να κριθεί μόνο και μόνο από τις φωτογραφίες της. Το να επενδύσετε σε μια επαγγελματική φωτογράφηση των προϊόντων σας, σας δίνει ξεκάθαρο προβάδισμα απέναντι στους ανταγωνιστές που δεν έχουν δώσει τόση έμφαση σε ένα άρτιο οπτικό αποτέλεσμα.

Ένας επαγγελματίας φωτογράφος θα μπορέσει να συνδυάσει το concept που έχει δημιουργηθεί για τη φωτογράφηση με το προσωπικό σας όραμα, όσα αντιπροσωπεύει το brand σας, αλλά και την αισθητική που θέλετε να φτάσει στο κοινό-στόχο σας, ενώ παράλληλα, θα δημιουργήσει μια εικόνα που θα εμπνέει το κοινό.

  1. Θα συμβάλει στη διαμόρφωση του brand σας

Στα social media, στα έντυπα μέσα, οπουδήποτε και αν προωθείτε την επιχείρησή σας, τα στοιχεία που χρησιμοποιείτε είναι σημαντικό να είναι συνεκτικά, προκειμένου να δημιουργηθεί και μια συνεπής εικόνα για το brand σας. Για παράδειγμα, αν έχετε επιλέξει μία συγκεκριμένη παλέτα χρωμάτων ως βάση ή ένα συγκεκριμένο στυλ και ύφος για τις φωτογραφίες που χρησιμοποιείτε στο Instagram, θα πρέπει να επιμείνετε σε αυτό.

Η εμπορική φωτογράφιση μπορεί να συμβάλει στη διαμόρφωση του brand σας ή στην ενίσχυση αυτού. Ένα ενιαίο οπτικό αποτέλεσμα θα καταστήσει το brand αναγνωρίσιμο και το κοινό θα ξέρει τι να περιμένει από αυτό. Δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν για τα προϊόντα τους ακριβώς τις ίδιες μεταξύ τους (αυτές ενός κατασκευαστή συνήθως) οι οποίες δεν τους επιτρέπουν να ξεχωρίσουν σε τίποτε από τον άμεσο ανταγωνισμό τους.

  1. Εκπέμπετε επαγγελματισμό και αυξάνετε τις πωλήσεις σας

Με τις επαγγελματικές φωτογραφίες αυτού του είδους εκπέμπετε επαγγελματισμό. Μια καλή φωτογραφία μπορεί να παρουσιάσει ολοκληρωμένα την εταιρεία και τα προϊόντα της και σίγουρα είναι πιο επαγγελματική σε σχέση με μια pixelated / θολή εικόνα, ή σε μία εικόνα που δεν έχει ξεφονταριστεί σωστά, για παράδειγμα.

Παράλληλα, εφόσον κάνετε πιο αποτελεσματική προώθηση, μέσω αυτών των φωτογραφιών, αυξάνετε τις πωλήσεις σας. Το κοινό είναι πιο πιθανό να ενδιαφερθεί για ένα προϊόν αν το έχει δει σωστά φωτογραφημένο. Όπως έχουμε διευκρινίσει ξανά, η καλή φωτογραφία είναι το ήμισυ μίας πώλησης.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να αρχίσουμε να διαμορφώνουμε το πλάνο για τις δικές σας εμπορικές φωτογραφίες!

1. Τι μπορεί να περιλαμβάνει μια εμπορική φωτογραφία;

Μια εμπορική φωτογραφία μπορεί να περιλαμβάνει προϊόντα κάθε είδους. Το σημείο εστίασης είναι το προϊόν και στόχος είναι η πώλησή του. Παράλληλα, στόχος μπορεί να είναι η προώθηση μιας επιχείρησης. Οπότε αυτό το είδος περιλαμβάνει τόσο φωτογραφίες μεμονωμένων προϊόντων, φωτογραφίες μοντέλων στις οποίες το προϊόν είναι το εκάστοτε ρούχο, ακόμη και φωτογραφίες τοποθεσιών, όπως για παράδειγμα τα γραφεία μιας εταιρείας.

2. Πώς αναδεικνύει καλύτερα τα προϊόντα μου η εμπορική φωτογραφία;

Μια επαγγελματική εμπορική φωτογραφία θα παρουσιάζει το εκάστοτε προϊόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, προκειμένου να το καταστήσει ελκυστικό για τον καταναλωτή. Ο φωτογράφος χρησιμοποιεί συγκεκριμένες τεχνικές φωτισμού και επεξεργασίας εικόνας, αλλά και ό,τι χρειάζεται για να παρουσιάσει σωστά το προϊόν, με τρόπο που θα ανταποκρίνεται και στη στρατηγική του branding της εταιρείας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Πολιτική Cookies

Content is protected. Right-click function is disabled.